Ještě před pár lety jsem se na wireframy díval skrz prsty. Nechápal jsem je, považoval je za výsadu velkých firem, které si mohou dovolit čmárat, protože jim na to klient dá peníze. Zkrátka nějaké to vyblbnutí před tím, než se člověk pustí do skutečné práce. A teď když jsem urazil všechny, kteří se účastní plánování, analýz a prototypování, je čas pokání, doznání chyb a inspirace jiných.
blog
Zápisky jednoho designéra a hráče. Převážně o designu a hrách. V ideálním případě.
Datum 05/03/2014 - 14:47 /
1 Komentářů
Netypická post-apokalyptická střílečka z moskevského metra, pokračování úspěšného kusu Metro 2033 na motivy stejnojmenného knižního hitu, hra, která jde na věc trochu jinak a proto je třeba řešit něco víc než jen číselné hodnocení.
Datum 05/25/2013 - 23:59 /
1 Komentářů
Dnes jsem se rozloučil se starým webem - a o ten mi vlastně vůbec nejde, ale pojí se s ním spousta vzpomínek. Tři roky od jeho spuštění se toho událo docela dost.
Datum 10/19/2012 - 15:15 /
8 Komentářů